Pexels ilustracija code

Servisi popustili pod velikim interesovanjem Novosađana za bicikle

Prvog dana otvorenih prijava za dodelu podsticaja za nabavku novih bicikala, mnogi su dočekali spremni. Nažalost, veliko interesovanje Novosađana poremetilo je rad servisa i prijave su počele da se evidentiraju nešto kasnije u odnosu na planirano. 

Šta je dovelo do problema? 

Elektronskom servisu za prijavu u prvom minutu upućen je velik broj zahteva, što je uticalo na rad različitih delova sistema. Prema rečima programera, baza (u koju se skladište prijave) je zbog nemogućnosti tolike obrade vrlo rano ostala isključena, a "rezervna putanja" nije bila podešena da prima ove podatke.
Rezultat toga koji su mnogi videli su greške ili dugo "okretanje" prijave. Programeri su radili na popravci "uživo" (kako bi osposobili servis), a paralelno su trajale konsultacije sa gradom kako bi se pojasnila priroda problema i dobile instrukcije u pogledu nastavka prijave. 

Ovom prilikom važno je napomenuti da uprkos kasnijem početku rada prijave, u bazi podataka se nalaze isključivo prijave koje su unete putem forme i koje su dobile redni broj, pa smatramo da je integritet samog postupka uprkos kašnjenju, očuvan, a da baza nije kompromitovana. Rad servisa normalizovan je do 13 časova.

Odluka tima je i da se prilikom podnošenja finalnog izveštaja Gradskoj upravi za zaštitu životne sredine, pored uobičajenog narativnog i finansijskog izveštaja, podnese i poseban tehnički izveštaj o situaciji sa kojom smo se susreli, kako bi svako stručno lice moglo da ga prouči i da svoj sud o njemu. Celokupna dokumentacija biće dostupna na internet stranici "Novosadske biciklističke inicijative".

Kako ćemo ovo rešiti?

"Novosadska biciklistička inicijativa" u potpunosti prihvata odgovornost za neugodnost koju su naši sugrađani ovom prilikom iskusili.

U desetogodišnjem radu smo davali uvek sve od sebe da radimo kvalitetno i transparentno i pokazali smo da i kada ne uradimo sve savršeno, učimo iz svojih grešaka i razvijamo sebe i okruženje. Nadamo se da će naši sugrađani imati u vidu i da je u pitanju pionirski poduhvat u Srbiji, pripremljen za kratko vreme i da će nam pružiti priliku da popravimo ovo iskustvo kroz druge aktivnosti koje slede. 

Našim tehničkim partnerima i konsultantima ovom prilikom zahvaljujemo na pomoći u rešavanju nastale situacije, sugrađanima na brzom reagovanju i strpljenju, a Gradu na brzom odgovoru na naše upite.