
Kako uveriti institucije da nešto urade?
Kako da mlada osoba od internet komentatora postane kreator društvenih promena u svom okruženju i sve to bez stranke ili gomile novca? Tokom dva dana, 7. i 8. decembra, Novosadska biciklistička inicijativa organizuje besplatne radionice namenjene mladima od 16 do 30 godina na temu javnog zagovaranja.
U toku radionica koje se održavaju u Infopolis omladinskom info centru, učesnici i učesnice mogu saznati na koje sve načine podstičemo procese formulisanja, donošenja i sprovođenja odluka različitih institucija. Koliko u proseku treba vremena ili resursa da uverimo instituciju da nešto uradi, kako da prepoznamo najefikasnije načine za postizanje ciljeva su neka od pitanja o kojima će biti reči. Radionice se odnose na realne probleme iz okruženja, načine njihovog sistemskog rešavanja, upoznavanje sa predstavnicima gradskih institucija i načinom njihovog funkcionisanja. Na kraju radionica učesnici i učesnice će izneti institucijama predloge koji su formulisani.

Kako se prijaviti na radionice NSBI?
Prijava je obavezna putem jednostavnog online formulara. Rok za prijave je produžen do 6. decembra u 12 časova. Događaju se možete priključiti i putem Facebook eventa. Projekat su finansijski podržali Gradska uprava za sport i omladinu Grada Novog Sada – Kancelarija za mlade i Omladinska prestonica Evrope Novi Sad 2019 (OPENS), a realizuje se u saradnji sa Infopolis omladinskim info centrom.
Slične vesti
Drugi rođendan Kritične mase u Novom Sadu
25. aprila, u petak, 25. po redu, 360 ljudi je okretalo pedale na svojim dvotočkašima u rođendanskoj povorci. Kao i obično oko 17 časova kolona je krenula se iz Limanskog…
Nakon vožnje biciklom japanske trešnje dobile dom
Naš biciklistički entuzijazam nagrađen je vedrom i sunčanom subotom! Sa volonterima, volonterkama i ponekim volonterčićima smo sadili japanske trešnje na Novom naselju i u dvorištu srednje škole za dizajn “Bogdan Šuput”….
Koliko saobraćajne kazne zaista popravljaju staze?
Novi Sad u 2018. godini raspolaže sa 71 milion dinara prikupljenih od saobraćajni kazni, od čega je 28,5 miliona namenjeno infrastrukturnim zahvatima. Da li je ovo zaista dovoljno? Za održavanje pešačkih…